Wednesday, December 22, 2010

Teman, sahabat dan cinta

Ga da hubungannya sih..cuma bbp minggu ini aku cukup males banget dg X..knp? Enthlah..palagi klo X bertemu dg K..uh..ada rasa g suka dr diri gw..ditmbh bbp sikap g suka aku pada dia yang mkn mnjadi jadi..hny prsaanku sbnrnya..tp enthlah..itu menggumpal di otakku dn berefek dgn sikapku..ditmbh dgn ada teman baru yang cukup mengiburku..alhamdulilah.
Dulu prinsipku adl temanku ya tmn mrk..dn sbliknya.tp skr..aku lbh mmikirkan kbhgiaanku saja..krn khdupn pribadi mrk sdh mulai masuk k pertemanan kami..dan aku g suka..lalu? Enthlah..aku mjd seorg paranoid..
Perasaan anehku smkn mjd..ketika aku mulai kehilngan da kangen seseorg..waopun aku bertemu dgn nya..tp dia tdk d situ..sebaliknya..akusdg dekat dgn seseorg..au MENCOBA mnyukainya..tp bnyk hal mmbuat aku urung utk maju..blm siap dgn semua hal yg bkl aku hadapin..pdhl jln k arah itu masih jauh..
Astgfrullah.i dont feel good..now..i really miss him..does him? But i also need to another side to make me happier..
Remember..dont stare only one door..there are many door open for me...=)

No comments: