Sunday, December 5, 2010

kawat gigi ku..

semamelm akhirnya (05122010) aku memutuskan utuk memakai braces..banyak alasan aku memakai ny..
untuk menghadiahi diri sendiri,,secara insaAllah bulan ini aku ulang tahun juga untuk memperbaiki muka..wekekek..
humm..malam minggu kemaren aku juga jalan ama nana juga mas ajie..intinya sih..aku g dapet feel nya dengan si mas ini..entahlah..
ama cowok royal aja aku susah takluk..palagi ama cowok yang pelitt..huxhxxxx..mnderita..=(
hehehe..tp buat aku sih enjoy saja..sekarang ini lagi masa masa lebay..bukan pengen menyendiri..tp ingin menyenagkan diri sendiri..melakukan hal yang aku suka..
lagi ga mau diatur ..palagi diturut campurin..uffhh..egois nya aku..
okey,,hari ini hari ini pertama kawat gigi ku..dan beloman smua tahu..lagian aku nya puasa..jd mls ngomong juga..^_^
pengen makan yang macem2..pengen jalan jalan..pengen mudik..tp duitnya..uhh..berattt cuiii...

2 comments:

Anonymous said...

welcome to the club, miss metal teeth hehehe

Umriyah said...

wekekekek.....