Sunday, February 13, 2011

Fucklentin day

Jujur saya emang g ngerayain palagi stlh tahu sejarahnya..hanya saya d tv lg bnyak2nya liputan all bout love..bbp d antaranya TITANIC ama TWILIGHT..dua film yang cukup suka..
Recently saya sll merasa curious bout everything, i cant lose it in any minute..entahlah..tp saya menikmati nya..
Dlm cerita cinta saya..nothing spesial..alhmdulilah roma dan ipang can handle me all the time i need them..they give me advice and support..seperti kata nuno..prestasi terbesar kita adalah kita bisa menjalani peretmanan dan kekeluargaan sampai sekarang ini..dgn sgl cara masing2.
And..dengan semangat kasih sayang selalu..say a dari lubuk hati paling dalam mengucapkan i love you guys will all due my respect..always be my friends and my family here..i m sure we will find our mate in good way and the right time..

No comments: